Még két alkotótól kaptunk bemutatkozást a HoldfényCon előttről, amit nem tudtunk veletek időhiányban megosztani. Ezt most pótoljuk.

bySesame - Árvai Alexandra:

Szandra.jpg

"Árvai Alexandra vagyok, körülbelül 4 éve foglalkozom drótékszerek készítésével, és nemezeléssel. Az ékszereim stílusa változatos, de gyakran használok gótikus elemeket. A formák és minták saját ötletek, amiket néha aprólékosan megtervezek, máskor pedig csak jön az ötlet drót tekergetés közben, vagy amikor meglátok egy különleges gyöngyöt. Régi vágyam, hogy kitanuljak ötvösnek, és ezüsttel és féldrágakövekkel dolgozhassak! :)"

bySesame 

 

NoviNowotny - Németh Roland:

Roli.jpg

"Németh Roland vagyok, aka Nowotny. Ezidáig még nem alkottam kézzel fogható dolgokat, csupán néhány hónapja kezdtem "ráuszítani" találékonyságomat a környezetemben fellelhető, selejtezésre ítélt fém alkatrészekre, fém tárgyakra, valamint mostanság fedeztem fel a süthető-gyurmában rejlő lehetőségeket.
Alkotásaim többségét a pillanat szülte, hirtelen ötletek vezérelték, de fő ihlet forrásként megemlíthetem a sci-fi, a fantasy és a dinoszauruszok témaköröket.
Tovább, amikor csak lehet, igyekszem némi humort is csempészni alkotásaimba, hogy ezáltal ne csupán esztétikus/hasznos, de mosolyogtató tárgyak kerüljenek ki kezeim közül."

NoviNowotny

süti beállítások módosítása