Mint ahogy már említettük a Cosplayer Expós tapasztalatok alapján egy árusítós standdal toldjuk meg részvételünket az őszi HoldfényConon, ami magyar viszonylatokban egy mini Comic Connak felel meg. A Mechanical Kraken Club standunknál tizenhárom alkotó munkáit találjátok, akiknek a dolgait ízelítőül itt a blogon is bemutatnánk nektek.

A Conra egy olyan kis csapat verbuválódott, amely fő szempontjának elsősorban a kézműves - valóban kézzel készült - művészi értékeket tekinti. Minden alkotónak egyedi stílusa van, amelyekért külön-külön lehet rajongani értük. A legtöbb dolog, amit így árusítani fogunk valóban egyedi és valószínűleg nem terem minden bokorban, így már csak nézelődni is érdemesnek ígérkezik. :)

Első posztunkban két alkotót mutatnánk be. Egyikőjüket Olíviát már a korábbi bejegyzésekből ismerhetitek, illetve a Cosplayer Expón is kint volt izgalmas fémalkotásaival. Brigitta bőrmunkái és textilmunkái létrehozásához szuper kreatív ötleteket gondol ki. De elemzések helyett álljanak itt az alkotók bemutatkozása:

Bányai Brigitta - Brigzone:

Brigzone.jpg

"Bányai Brigitta vagyok, a Brigzone megalkotója. Szeretem az egyedi ékszereket , ezért készítek olyan darabokat melyeket én is szívesen viselnék. Érdekel a környezet védelem , ezért sok anyag születik újjá kezeim alatt. A palettám széles, a finom nőies daraboktól egészen az extravagáns ékszereket is meg lehet nálam találni. Igyekszem mindig valami újat, kicsit meghökkentőt alkotni, hogy ékszereim szerethetőek és érdekesek legyenek."

Hermeczi Olívia:

Olívia.jpg

"Hermeczi Olíviának hívnak. 1990. november 1-én születtem. Ötvös, azon belül fémműves tanuló vagyok. 12 éves korom óta foglalkozom hagyományőrzéssel és ennyi ideje készítek sodronyingeket is. Ebben a témában vezetem a blogomat is (korokcsodai.blogspot.com). Legnagyobb álmom hogy egyszer majd páncélkészítő legyek. Ez az egyetlen dolog, amely igazán érdekel a többi csak egy ideiglenes hiánypótlás. De addig is igyekszem fémekkel foglalkozni amennyit csak az időm engedi. Az általam leginkább kedvelt anyag a vas. Munkáimat leginkább az jellemzi, ami az öltözködésemet is. Gótika, csipke, tüskék és a fémek. Mivel fő profilommá az idők folyamán a sodronyingek és az egyéb sodrony tárgyak váltak, így kezdtem el a sodronyt fehér neműk és egyéb kiegészítőkre is alkalmazni. Hiszem, hogy nem létezik olyan dolog, amelyet meg ne lehetne valósítani csak akarni, kell!"

 

(Az alkotók bemutatása folyt. köv.)

És ne feledjétek a lényeget, várunk mindenkit szeretettel a HoldfényConon! November 24-25, Budapest "Millenáris B"

szorolap_con_hu.jpg

süti beállítások módosítása