Cory Doctorowban azt szeretem, hogy nem tud veszíteni lelkesedéséből a steampunk iránt, akkor sem, amikor Dunát lehet már rekeszteni az extrém gogglékkal, a bőrfűzős lányokkal, fogaskerekes laptopokkal, a steampunkkóp-pókokkal, mindennel, ami 2008-ban még újdonságnak számított, de manapság már minden második steampunk-fannak van egy belőlük otthon (még bőrfűzős lányból is! - ezt csak viccnek szántam :)).

Aktuális filmpremier a weird westes - tehát nem steampunk!, hanem furcsa vadnyugatos - Cowboyok és űrlények. Tessék a moziba menni! (vagy elolvasni a regényt az Athenaeum kiadó jóvoltából.)

De hogy hogy jön ehhez Cory Doctorow és a leleményessége? Épp ma találkoztam a Boingboingon ezzel a szenzációs repülő csészealjjal. No egy anno-ufót valahogy így is el lehet képzelni:

 

Aki pedig nem unja meg, még aranyosabb "dögök" ugyanonnan:

 

Cory Doctorowban azt szeretem, hogy nem tud veszíteni lelkesedéséből a steampunk iránt, akkor sem, amikor Dunát lehet már rekeszteni az extrém gogglékkal, a bőrfűzős lányokkal, fogaskerekes laptopokkal, a steampunkkóp-pókokkal, mindennel, ami 2008-ban még újdonságnak számított, de manapság már minden második steampunk-fannak van egy belőlük otthon (még bőrfűzős lányból is! - ezt csak viccnek szántam :)).

Aktuális filmpremier a weird westes - tehát nem steampunk!, hanem furcsa vadnyugatos - Cowboyok és űrlények. Tessék a moziba menni! (vagy elolvasni a regényt az Athenaeum kiadó jóvoltából.)

De hogy hogy jön ehhez Cory Doctorow és a leleményessége? Épp ma találkoztam a Boingboingon ezzel a szenzációs repülő csészealjjal. No egy anno-ufót valahogy így is el lehet képzelni:

 

Aki pedig nem unja meg, még aranyosabb "dögök" ugyanonnan:

 

CyberCraft Robots

süti beállítások módosítása