Mert szeretjük a Doctor Who-t

2011.03.07. 22:37

 

Hogy lehetne erről másképpen vallani, mint igaz szerelemről. Múzsánk a Doctor és számtalan kísérője, kísértője. Ezért egy rövid válogatást gyűjtöttem össze abból, mi mindent ihletett eddig a világhíres angol sorozat.

Először is íme Vincent zsebórája, mely a Madame Pompadour űrhajó alkatrészeiből tevődött össze:

 

Hogy lehetne erről másképpen vallani, mint igaz szerelemről. Múzsánk a Doctor és számtalan kísérője, kísértője. Ezért egy rövid válogatást gyűjtöttem össze abból, mi mindent ihletett eddig a világhíres angol sorozat.

Először is íme Vincent zsebórája, mely a Madame Pompadour űrhajó alkatrészeiből tevődött össze:

 

A steampunk Doctor Who nem lenne steampunk steampunk segédeszköz nélkül. A szerszámot Gunyorka készítette. Ötletesen a legutóbbi találkozónk után.

A szerkezet alapvetően rézcsőből néhány csap belsejéből, csavarból és egyéb steampunk kellékeket az eredmény pedig ez lett:"

 

 

 

És nem hiányozhatnak a dalekok. K. tolmácsolásában:

 

Gunyorka által csavaros változatában:

 

Az Anakronista Esten plakáton nem tudom mennyire tűnt fel, de szerepel egy dalek Jókai formájában (Tóth Sarolta grafikus munkája):

 

Ugyanekkor akcióba illő módon bukkant fel egy Arany János cyberman is:

 

 

És az esten elhangzott egy Dalek-dal:

 

Oleg, a dalek


"Dal-dal-dalek"
Dalol a víg dalek,
Kit úgy hívnak, Oleg.
"Hány és hány ufót
Gyilkoltam meg?" - kérdezé
a dal-dal-dalek
"Vascsőrömből lövelltem lézerport
S közben csak nyögtem:
Lek, lek, lek...
Egy teremtett lélektől,
Én bizony nem félek."

"Dal-dal-dalek"
Dalol a víg dalek:
"Dalek-létem célja:
A dalekolás, ami nem
Oly gyengéd, mint nálatok
Az arcpakolás.

Hát anyám is víg dalek volt,
Hány és hány ufót ölt meg.
Dalekpörköltet szívesen főzött,
Én meg dalek-mód ettem meg.

S jött egy dalek-lány hozzám,
Dal-páncélja csillogott:
Lek-lek-lek.
Víg dalek, dalek-lányt
Dalek-módra csókoltam meg.
Lézerporral:
Lek-lek-lek.

Én Oleg,
A hős dalek,
Teremtett lélektől, se teremtőtől, se daleklánytól
Nem félek.
Így esett, hogy a jó dalekek is
Lehulltak a porba,
Üres kobakomba nem fér
Meg-meg-meg az ész.
Otromba vasfazék:
A dal-dal-dal-dalek.
Dalekoltam én eleget.
Míg végül minden dalek:
Porba hulltam én is, önporomtól,
Én az egy: Oleg,
Dalek-pörköltté vált
Hős dalek.

süti beállítások módosítása