Sokat gondolkoztam hogyan írjam meg ezt az ajánlót az ajánlót személyes érintettségem miatt. De nesze neked hajrá. Tudom, ez nem az én blogom, a hír mégis közügy. :) Olvassátok sok szeretettel a Black Nail Cabaret interjút (amit nem én készítettem) és a cikkemet a francia steampunkról (amit én írtam, Damage szívélyes angol tolmácsolásában) a legújabb The Dose-ban:

 

a cikkem nyitóképe (mutatóba)

 

Belül a magazin trendi, friss, fiatalos, lendületes. Engem különösen a bizarr interjúalanyok (és nem csak az említett) vonzottak - van még bőven -, amit csinálnak az elképesztő és lehengerlő. :) A magazin tipográfiája sokszor látványosan meglepő. Tetszik a ritmikussága, és sok, de tényleg sok a hatásos kép. :)

 

Teaser:

 

THE DOSE magazine - Issue 3 (Paris) TEASER

 

Megvehető és agyonolvasható: thedosemag.

 

És egy kis Black Nail Cabaret, ezek után nem hagyhatom ki: :D (Damage-nek és jusztinának ajánlva)

 

 

 

süti beállítások módosítása