Újból műterembe vonultunk elkészíteni a soron következő steampunk fotósorozatunkat. Ennek különlegessége, hogy 3 steampunk kosztümöt mutatunk be, melyeket én terveztem, készítettem, kombináltam össze.
Ebből kifolyólag a koncepció is az volt, hogy divatfotókat készítsünk, a ruhára helyezve a hangsúlyt.


1.: Barna dandy szett: Női dandy szett, mely inkább a klasszikus vonalakat tartja a
szabásban, mintában, ám mégis ötvözi a modernséggel/bohémsággal a rövidnadrág által. A szett összes darabja: az ing, mellény és rövidnadrág és kalapdíszek mind saját tervezésű holmik melyben elsősorban a dandy öltözékek és a Black Butler világa inspirált.

 

,

 

 

Újból műterembe vonultunk elkészíteni a soron következő steampunk fotósorozatunkat. Ennek különlegessége, hogy 3 steampunk kosztümöt mutatunk be, melyeket én terveztem, készítettem, kombináltam össze.
Ebből kifolyólag a koncepció is az volt, hogy divatfotókat készítsünk, a ruhára helyezve a hangsúlyt.


1.: Barna dandy szett: Női dandy szett, mely inkább a klasszikus vonalakat tartja a
szabásban, mintában, ám mégis ötvözi a modernséggel/bohémsággal a rövidnadrág által. A szett összes darabja: az ing, mellény és rövidnadrág és kalapdíszek mind saját tervezésű holmik melyben elsősorban a dandy öltözékek és a Black Butler világa inspirált.

 

,

 

2.: Úrihölgy az elegancia és bohémság keverékében, női steampunk öltözék variáció.
A zöld csipkefelső és kalapdíszek teljes egészében saját tervezésű, a szoknya átalakított.

 

,

3.: Női steampunk öltözék variáció
Itt a kalapdísz saját készítésű, a két szoknya átalakított, a teljes szett pedig meglévő
részekből lett összekombinálva.

 

,

Egyúttal örömmel közöljük, hogy elindult webshopunk is, ahol steampunk és egyéb más alternatív kiegészítők, ékszerek, kalapdíszek,ruhák vásárolhatók.

Webshopunk itt tekinthető meg: www.royalpinup.com/webshop

A termékpaletta folyamatos bővítés alatt áll!

FELHÍVÁS: ha bárkinek van saját készítésű steampunk dolga (ékszer, dísz, ruha, bármilyen kiegészítő, vagy bármi más...), amit értékesíteni szeretne, szívesen és szeretettel várjuk! Részletekért a ghoulina13@gmail.com e-mail címen lehet jelentkezni!

 

Több fotó és információ:

www.pin-up.hu

www.royalpinup.com/webshop

Szerző: postamesterxy

6 komment

Címkék: saját

süti beállítások módosítása