Nagyasszonyunk (a_a) beszámolója itt  olvasható, a saját blogján (mert neki olyan is van! Tessék azt is olvasni!:) )
Az én szösszenetem pedig alant látható, (rossz minőségű) KÉPEKKEL!:D

 

 

Hogy miért, kiderül az is, ha...

 

Nagyasszonyunk (a_a) beszámolója itt  olvasható, a saját blogján (mert neki olyan is van! Tessék azt is olvasni!:) )
Az én szösszenetem pedig alant látható, (rossz minőségű) KÉPEKKEL!:D

 

 

Nos, nem vagyok nagy beszámoló és cikk író (ezt a kb. csak képekből álló cikkeimből valószínűleg már rájöttetek), ám álljon itt az amit átéltem!

Gondoltam jófej leszek, és negyed órával a megbeszélt találkozó előtt odamegyek, és várok a többiekre. De hát mit gondolok én? a_a és RókaMóka már ott volt rég a Steampunk papírost tartva. a_a nevetéséből éreztem én, hogy
1. Remek este lesz
2. Vagy szívott valamit vagy rettenetesen izgul!
(Az ottlévők döntésére bízom, hogy szerintük a 2-esen belül mely opció volt az igaz *gonosz*).

 


Egy kis várakozás után megláttuk ahogy jön Vincent, mivel ő volt az egyetlen cilinderes ember, egyszerű volt. Vártunk, elhajtottunk egy nagyon rámenő kéregetőt, párszor. Majd Vincent lement a metróhoz, hátha ott is várakoznak még, hisz ő is ott várt egy jó ideig (mi hibánk!). Mire lement, Tix már jött is, még nagyobb cilinderrel és egy annál is nagyobb csábos fegyverrel (ami mint tudjuk jó hosszú, vastag és merev!). Befutott Lakatos is (aki remekül csinálja magának a cigit!) és egy kis várakozás után elindultunk szépen a célponthoz. Útközben belefutottunk Berenbe is,  pontosabban ő vett észre minket, és odajött, mire én felkaptam a fejem, hogy hoppá, bővültünk! :)

Megállapítottuk, hogy mivel mindenki azt gondolta, a másik majd hoz kamerát hát senki sem hozott, csili-vili 5 mgapixeles mobilunk meg nincs, búú!

Megérkeztünk a Vernébe, kedvesen fogadtak, beültünk a legjobban kivilágított helyre a lélekszipolyozó zebracsíkos sarokfotelbe, de vigasztalt, hogy pont mögöttem van a tükör és az nekem, mint nőnek, nagyon jó! :D

 

  

 

Kezdetben sokszor volt csend, sokszor kínos is, de ez az étel érkezése és eltűnését követően teljesen megszűnt, akkor már 4 felé kellett figyeli 6 különböző témára! :D

 

Lakatos és Vid.Eskin

 

Volt itt minden: steampunk (duh!:D), anime, szerepjáték, Tix fegyverének fejlesztése, egyéb mechanikai dolgok, melyekhez egyáltalán nem értek és egy csomó-csomó fura "debilség", amit csak  egy ilyen társaságban tapasztal és ért az ember!:)

 


(A képeken:  balra - Beren, Róka, a_a ; középen - Vincent, Tix, Lakatos ; jobbra - Vincent, Tix, jusztina)


Cserélődött a legénység, Beren és Tix hamar takarodót fújt, Lakatos is nem sokkal később, miután megérkezettt Vid.Eskin és a barátja (csak egy picit késtek).

Innentől már csak a TEJ szó tudja leírni az est hátralevő részét, de beszéltünk street team alakításáról, gerilla reklámozásról, fesztivál tervezésről és TEJről, végén pici Cthulhu is belekerült. Alkohol részemről és Vincent részéről nem fogyott, de én főleg csak hatalmas nevetésekre és a többiek fura tekintetére emlékszem :D. Vincent majd biztos kipótolja a többit egy kommentben:D



10 óra körül hazafelé vettük az irányt, ki-ki amerre :)

Én csak azt tudom mondani, hogy MÉG, MÉG és TEJ!:D
süti beállítások módosítása