Szt!mpank blog találkozó

2009.08.11. 10:34

 

Hölgyeim és uraim! Kedves blogolvasók! Valamikor itt oldal volt egy szavazó-blokk, ahol is arra lehetett szavazatokat leadni, hogy hol és mikor legyen a szt!mpank találkozó. Amondó vagyok, hogy az Orient Expressz győzött, de a vasúttörténeti tájékoztató és a MÁV információ szerint (nem a letölthető pdf-változat szerint), hanem amúgy a híres vonat mégsem jön, így maradhat a második nyerő változat a Verne étterem: augusztus 29-én, szombaton!

Komplikáció csak annyi van ezzel, hogy ha szeretnétek jönni mindenképpen írjatok nekem, vagy a steampunk bloggereknek egy e-mailt augusztus 25-ig! Hiszen, ha ezt az utat választjuk asztalt kell foglaltatni...

Még egy lehetőség van, ami nekem nagyon tetszik, de lehet, hogy a többieknek már kevésbé látogatás a IX. Közép-Európai Mozdonyfesztivál című rendezvényre, ami 100%, hogy meg lesz tartva. Itt az étkezés és a beülős beszélgetés egy nosztalgikus vasúti kocsiban lenne megoldva (ültem már ilyenben, nekem nagyon tetszett), de ha valakinek igénye van rá, csinálok majd  meglepetéssütit. Ez is egy szombati napon lenne, szeptember 19-én: sok-sok programmal! Programok itt: IX. Közép-Európai Mozdonyfesztivál.

Tehát írjátok meg, hogy kinek mi lenne a legjobb, augusztus 25-ig! Akár itt, kommentben is... Most nyaralok, de 20-a után már el tudom olvasni!

Mindenkinek további szép augusztust! Aki pedig szintén most nyaral, annak jó pihenést!

És pályázzatok a lenti pályázatokra!

süti beállítások módosítása