The Clockwork Quartet

2009.01.22. 21:49

Üdvözlök újfent mindenkit! Először még Blase Arcane művésznéven írtam ide novellákat (most már Artair McKnight vagyok), aztán egy jó időre eltűntem. Bizony, hanyagoltam a steampunkot. Azóta viszont újra elővettem a témát, novellákban, zenében, (élet)stílusban egyaránt. De a steampunk zenét előtte sem hanyagoltam! A nagyszerű Abney Park-ot hallgattam élvezettel, és képes voltam barátnak jelölni facebook-on a hegedűs/gitárosukat :D Visszajelölt, probléma nem volt... Aztán a mai napon beindult egy új steampunk stílusú együttes, akik kevésbé elektronikus zenét játszanak.

 

Üdvözlök újfent mindenkit! Először még Blase Arcane művésznéven írtam ide novellákat (most már Artair McKnight vagyok), aztán egy jó időre eltűntem. Bizony, hanyagoltam a steampunkot. Azóta viszont újra elővettem a témát, novellákban, zenében, (élet)stílusban egyaránt. De a steampunk zenét előtte sem hanyagoltam! A nagyszerű Abney Park-ot hallgattam élvezettel, és képes voltam barátnak jelölni facebook-on a hegedűs/gitárosukat :D Visszajelölt, probléma nem volt... Aztán a mai napon beindult egy új steampunk stílusú együttes, akik kevésbé elektronikus zenét játszanak. A nevük a találó Clockwork Quartet, és egyelőre honlapjukon csak az első számukat tudjuk ingyen meghallgatni, és letölteni. Elméletileg január 24-én dobják piacra első lemezüket. Játszanak banjon, harmonikán, hegedűn, oboán, csellón... Szóval van itt mindenféle hangszer :) Azt hiszem, hogy dobféle is. Ha nem létezne a steampunk, nehéz lenne őket zenei kategóriába sorolni, bár ugyanezt elmondhatjuk az Abney Park-ról is.

Jó estét, Barátaim!

The Clockwork Quartet

Abney Park

 

 

süti beállítások módosítása