Ahogy a régi Galaktikákat lapozgattam, azonnal felfigyeltem az Ámon László által készített címlapra. Igaz, hogy a "komoly" képzőművészetben a hasonló science fiction tematikájú képeket komolytalannak tartják, szerintem erre a képre mégis érdemes legalább egyetlen pillantást vetnünk!

Van rajta bagoly, bácsi, lufi, több is, meg csodásan kidolgozott, gőzpuffogó csövek! Minden, ami csak egy steampunk képre illő, és mivel nem vagyok képzőművész, ezért tovább nem is elemzem,  hogy anakronisztikusan fejezzem ki magam: magam erejéből csak felületesnek mondható szemléletességem adhat indokot arra, hogy a képet továbbilag a tárgyban túlságosan inkompetens pupillám általi vizsgálat alá vetessem :D.

Azért beszélek képről, mert ez egy kép. Sajnos a blogba csak két darabba került föl, de megpróbáltam e két darabot úgy egymás mellé rakni, ahogy az eredeti Galaktika felületén is elhelyezkednek.

Nekem legjobban a bagoly tetszett, ami a léggömbbe akaszkodik. Egy repülő lény, amely egy repülő szerkezetbe akaszkodik, míg egy repülő szerkezeten repülő ember figyeli őket... Lehet, ha sokáig nézzük mi is repülni fogunk?

Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket Ámon László további képei iránt! Elvileg itt lehet őket megtekinteni:

További Ámon László képek - (nekem sajnos csak kis képeket mutatott :(, de hátha más szerencsésebben jár, és bekukkanthat a galériába.)

süti beállítások módosítása