Gondolom, Ti is tapasztaljátok, hogy egyre bővül a választék a magyar piacon steampunk ékszerek tekintetében. Ennek mi nagyon örülünk, mert egyre népszerűbb a steampunk, és végre kielégülnek azoknak az igényei is, akik ügyetlenül bánnak a fogaskerekekkel, mégis szeretnének igényes, de jól megmunkált és látványos darabokat viselni vagy éppen ajándékba adni.

Ezért mutatjuk be nektek a SteamPlum márkát, amellyel virtuálisan Facebookon találkoztunk először. Ahogy érzékeljük a SteamPlumot elsősorban azoknak ajánljuk, akik szeretnének nőies és elegáns ékszereket viselni akár a hétköznapokon is. Olyan ékszerekkel találkozhatunk, melyeken látszik a múlt szeretete, a kecses, de ugyanakkor szokatlan és aszimmetrikus formák felé vonzódás, a légiesség, a fajsúlyos extravagancia nélkül.

Alkotójuk SteamPlum, így vall ékszereiről, az alkotásról és a zsebórák szeretetéről:

Körülbelül 2 éve kezdtem el ékszereket készíteni, az ok pedig a vágy volt hogy készítsek valamit, ami jelen van de még sosem volt itt. Eredetileg sminkeléssel, fotózással foglalkozom, így a látvány, a hangulat megalkotása folyamatosan része a mindennapjaimnak.
Olyan irányvonalat kerestem, ami teljesen egyedi és több mindenből épül fel. A steampunk részletgazdagsága mondhatni rám robbant. A mai napig igazi élmény, amikor megszerzek egy zsebóraszerkezetet, hazaviszem és hosszas nézegetés után elkezdtem szétszedni.
A stílussal barátnőm révén ismerkedtem meg, jobban mondva Ő nevezte nevén először és mutatott rá, hogy mit is képviselnek a motívumok, amiket már régóta szeretek. A steampunk és a neo-viktoriánus stílus számomra felöleli mindazon korszakok hangulatát és társadalmi jegyeit, amikkel tökéletesen egyedit lehet alkotni. Van bennük valami régi elegancia.

Az én tapasztalatom az emberektől a lelkes rácsodálkozás az ékszereimre. Ha nem is tudják nevén nevezni, mert nem ismerik a stílust, de a kis óraszerkezetek kézzelfoghatósága már önmagában egyedi élmény, mintha legalábbis valamilyen régi kincset találtak volna. És a legtöbben el sem akarják többet engedni. :) Ez igazi visszaigazolás, hiszen – ahogy a meskán is írtam -, azok számára is szeretnék alkotni, akik nem csak a stílust, hanem magát az egyedit keresik.
A WAMP-on, conokon és más vásárokon még nem jártam, de a nyárra készülő ékszereimmel már tervezek kimenni.

"Körülbelül 2 éve kezdtem el ékszereket készíteni, az ok pedig a vágy volt hogy készítsek valamit, ami jelen van de még sosem volt itt.

Eredetileg sminkeléssel, fotózással foglalkozom, így a látvány, a hangulat megalkotása folyamatosan része a mindennapjaimnak. Olyan irányvonalat kerestem, ami teljesen egyedi és több mindenből épül fel.

A steampunk részletgazdagsága mondhatni rám robbant.

A mai napig igazi élmény, amikor megszerzek egy zsebóraszerkezetet, hazaviszem és hosszas nézegetés után elkezdtem szétszedni.

A stílussal barátnőm révén ismerkedtem meg, jobban mondva Ő nevezte nevén először és mutatott rá, hogy mit is képviselnek a motívumok, amiket már régóta szeretek.

A steampunk és a neo-viktoriánus stílus számomra felöleli mindazon korszakok hangulatát és társadalmi jegyeit, amikkel tökéletesen egyedit lehet alkotni. Van bennük valami régi elegancia.

Az én tapasztalatom az emberektől a lelkes rácsodálkozás az ékszereimre. Ha nem is tudják nevén nevezni, mert nem ismerik a stílust, de a kis óraszerkezetek kézzelfoghatósága már önmagában egyedi élmény, mintha legalábbis valamilyen régi kincset találtak volna. És a legtöbben el sem akarják többet engedni.

Ez igazi visszaigazolás, hiszen – ahogy a Meskán is írtam -, azok számára is szeretnék alkotni, akik nem csak a stílust, hanem magát az egyedit keresik.  A WAMP-on, conokon és más vásárokon még nem jártam, de a nyárra készülő ékszereimmel már tervezek kimenni."

Ha tetszenek SteamPlum alkotásai, keressétek fel bátran Meska üzletét!

SteamPlum a Facebookon

süti beállítások módosítása