Úgy kezdeném, hogy mielőtt most nekiálltam volna a gépelésnek papírra írtam egy hosszú köszönőlevelet azoknak, akik valaha a blogban közreműködtek. Nem egy érzelgős levéllel indítok, de azért köszönetet mondok mindazoknak, akik a legelső bejegyzéstől - Kossuth Lajos hangja? - igen... Nos azóta a blogot gyarapították cikkekkel.

Szóval köszönöm (a megjelentett cikkek száma alapján magamat kihagyva) Vincent Faustnak, Vegyeskazettának, Flamara Halvorsennek, K.-nak, Jusztinának, Rókamókának, Acélpatkánynak, Berennek, Lakatosnak, NINth-nek, Ghoulinának, Gunyorkának - és akik csak szinte egyszeri alkalommal vendég bloggerkedtek: Bolhának, Herbert Doamrónak, Lestatnak és Nowotnynak a munkájukat!

Annak is köszönöm a lelkesítést, aki mindig küldött ajánlókat!

És most következzék a beszámoló. a

Úgy kezdeném, hogy mielőtt most nekiálltam volna a gépelésnek papírra írtam egy hosszú köszönőlevelet azoknak, akik valaha a blogban közreműködtek. Nem egy érzelgős levéllel indítok, de azért köszönetet mondok mindazoknak, akik a legelső bejegyzéstől - Kossuth Lajos hangja? - igen... Nos azóta a blogot gyarapították cikkekkel.

Szóval köszönöm (a megjelentett cikkek száma alapján magamat kihagyva) Vincent Faustnak, Vegyeskazettának, Flamara Halvorsennek, K.-nak, Jusztinának, Rókamókának, Acélpatkánynak, Berennek, Lakatosnak, NINth-nek, Ghoulinának, Gunyorkának - és akik csak szinte egyszeri alkalommal vendég bloggerkedtek: Bolhának, Herbert Doamrónak, Lestatnak és Nowotnynak a munkájukat!

Annak is köszönöm a lelkesítést, aki mindig küldött ajánlókat!

És most következzék a beszámoló. a

Egy hónap múlva három évesek leszünk, éppen ezért szerveztük meg legutóbbi találkozónkat eredetileg a Verne Étteremben. De végül a Verne Étterem felújítási munkálatai miatt a lassan már törzshelynek számító Aloé Caféba mentünk.

B. Balázs, Sisi, Gabriel, Eszter

 

Sok kép ezúttal nem született, de amíg ott voltam, addig nagyon kellemesen telt a találkozó. Persze nem várt dolgok mindig is történnek, főleg ha az embereket geekek veszik körül. Így történt, hogy valahogy előkerültek a légipolipos pólót viselő Balogh Balázs zsebéből bizonyos legófigurák, és élőben produkálódott egy rövid legós akciójelenet főképp a Múltidézős Sisi jóvoltából.

Leonidasz akcióban (és ingyen Johnnie Walker reklám)

 

Jólesett, hogy találkozhattam és megismerkedhettem két forró csoki közt élőben is a gótikus hastáncos csoport vezetőjével Burány Judittal és edzőtársával, aki szablyavívással foglalkozik.

Gabriel, Eszter, Vincent, Balázs és Judit

 

Amit így kívülállóknak elmondhatnák még? Tartottam egy szerintem picit sír fölötti komoly szónoklatot, amit eredetileg lelkesítő beszédfélének szántam. Szerencsére ez még nem csomagolta be a hullát az asztal alá, mert a jókedvű társalgás ezután is folytatódott.

Flamara remélem, nem beszédtől komolyodott el

 

Sok minden szóba került, a régiségektől kezdve, hogy hogyan optimális termet bérelni olcsón és megbízhatóan, és miként lehetséges kitörni a szubkultúrából témáig. Utólag, amikor hazaértem, és eszembe juttatták, hogy Balázs megemlítette, az eddigieknél tematikusan kellene megrendezni a találkozókat, akkor kigondoltam egy esetleges pár napos steampunkos alkotótábor ötletét (ha már a LARP-ot sose sikerült összehozni :S, és örök szívfájdalom marad).

 

Edina, aki nagyon csinosan öltözött fel,

de Nowotny a bátyja, csak az arcát örökítette meg az utókornak

 

Amikor búcsúzkodtam ért be Óralakat, aki mint utólag megtudtam a párjával a Nemzeti Múzeumból informált minket meglepetésekkel. Utólag a babakészítő Tönköl Móni is megérkezett, sajnos mivel az utolsó buszunk jó korán ment, így már lemaradtam róla, hogy személyesen is találkozzunk.

Végül, mit is mondhatnék még? Egy hangulatos, lehet, hogy kicsit komoly estét tudhatunk a hátunk mögött, ahol kellemes italokat fogyasztottunk és jókat nevettünk.

Vajon itt mi történik?

süti beállítások módosítása